Videoprohlídky

Videoprohlídka přináší příběh do vaší nemovistosti. Dokáže totiž zachytit emoce, náladu i specifičnost prostředí. Jedná se o videospot, který představuje prostory vašeho domu nebo bytu. Při jeho tvorbě se klade důraz na příběh, který nemovitost má. Hledá se víc než jen technické zobrazení. Cílem videoprohlídky je zasáhnout emoce případných zájemců. Aby si chtěli video pouštět znovu a znovu. Aby se zamilovali do místa, které vy chcete prodat. Aby to místo chtěli mít.

Součástí zhruba 1-2 minutového videa je i autorská hudba, která probudí ty správné emoce. Ze statistik navíc vyplývá, že inzerát s videprohlídkou má řádově až o 400 procent vyšší návštěvnost než inzeráty bez videoprohlídky. Videoprohlídka se hodí pro každou nemovistost. Dokáže totiž přilákat pozornost. A při prodeji nemovitosti o pozornost jde. Vaše nemovitost potřebuje, aby si jí lidé všimli. Odlišíte se tak od průměru.

Videprohlídka se dá rovněž sdílet na sociálních sítích a tím se posílí okruh oslovených potenciálních zájemců.

 

COPYRIGHT © 2023                      GDPR